Aktualności

Ocenianie kształtujące – rewolucja nie tylko w ocenianiu

Ocenianie kształtujące – rewolucja nie tylko w ocenianiu

U podstaw programowych Niepublicznej Szkoły Skrzydła leży założenie o współpracy rodziców, nauczycieli i uczniów. Staramy się to realizować dobierając właściwy zestaw propozycji i narzędzi dydaktycznych. Wśród nich ważne miejsce zajmuje ocenianie kształtujące.

13 lutego 2018 | | Napisz komentarz czytaj dalej
Wzmacniamy angielski w Skrzydłach

Wzmacniamy angielski w Skrzydłach

W bieżącym roku szkolnym rozpoczynamy współpracę z British Council oraz wydawnictwem Pearson. Stawiamy mocny akcent na to, aby język angielski w Szkole Skrzydła był nauczany na jak najwyższym poziomie.

25 stycznia 2018 | | Napisz komentarz czytaj dalej
Sukces skrzydlatego robo-teamu

Sukces skrzydlatego robo-teamu

Pierwsze miejsce w kategorii Teamwork konkursu FIRST LEGO League zdobyła drużyna The Wings, w skład której weszli uczniowie klas szóstych Niepublicznej Szkoły Podstawowej SKRZYDŁA w Lublinie.

10 stycznia 2018 | | Napisz komentarz czytaj dalej
Jasełka  – Boże Narodzenie 2017

Jasełka – Boże Narodzenie 2017

Skrzydlate jasełka w wykonaniu uczniów i przygotowane pod kierunkiem naszych nauczycieli, tradycyjnie zgromadziły liczną widownię złożoną z rodzin, przyjaciół i nauczycieli młodych artystów. Kanwą tej realizacji opowieści o Bożym Narodzeniu były wydarzenia towarzyszące narodzeniu Jezusa – od Zwiastowania po wyprawę do Betlejem i wizytę trzech króli – opowiedziane z punktu widzenia zastępów aniołów.

5 stycznia 2018 | | Napisz komentarz czytaj dalej
Boże Narodzenie 2017

Boże Narodzenie 2017

Wszystkim naszym Przyjaciołom życzymy Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku! Pracownicy i dyrekcje Gimnazjum, Szkoły Podstawowej, Przedszkola, Żłobka i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej SKRZYDŁA oraz zarząd Fundacji „Skrzydła dla Edukacji”

Robotyka – przedmiot przyszłości

Robotyka – przedmiot przyszłości

Robotyka jest jednym z najmłodszych przedmiotów nauczanych w Skrzydłach. Jest to połączenie wiedzy z zakresu nauk powszechnie znanych: mechaniki, elektroniki, automatyki z przedmiotami przyszłości: informatyki, sensoryki i cybernetyki. Jak zatem taki zestaw nauk z poziomu uniwersyteckiego przedstawić młodym adeptom nauki?

16 grudnia 2017 | | Napisz komentarz czytaj dalej

Facebook